Friday 13 April 2012

Ratu Jiwaku


Bagiku kau begitu istimewa
Memberiku perangsang dikala aku jatuh tersungkur
Kata-kata saktimu membuat aku bangun semula
Senyum... dan teruskan perjalanan yang panjang
Katamu, aku sumber kekuatanmu...
Aku bingung!
Mana mungkin aku yang begini lemah, jahat dan tak berguna
bisa menjadi sumber kekuatan bagi insan mulia sepertimu?!
Tapi katamu
Itulah sebabnya...
Disebabkan aku lemah
Kau perlu kuat untuk melindungiku
Disebabkan aku jahat dan tak berguna
Kau perlu sabar dan menuntun langkahku...
Sesungguhnya aku adalah amanat Allah buatmu
Tak mungkin dipersia
Bondaku
Sesungguhnya kasihmu
tidak mungkin ditukar ganti
Walau dengan segunung permata
Walau dengan selautan mutiara...

No comments:

Post a Comment

CUKUPLAH JADI DODOH! Kau ADA BANYAK pilihan Tapi kenapa kau pilih untuk jadi bodoh? Sanggup perbodohkan diri untuk seorang si bodoh San...