Wednesday 8 January 2014

My convocation day

Masih aku ingat 1st day aku menjejakkan kaki di bumi UMS.. Terkial-kial tak tau apa-apa. Nasib aku baik aku tak keseorangan, ada seorang teman seperjuangan menemani. Hari pertama, kami terpaksa ponteng kuliah Dr. Andy coz segan nak masuk.. maklumlah, 2nd intake.. segan lah..
Sepanjang sem 1 aku duk menyemak kat bilik kawan aku merangkap senior. Dan bermula dari situlah pelbagai onak dan duri aku lalui di bumi asing itu. Tanpa disedari tutttt.. tiga tahun dah pun berlalu. Tanggal 23 nov 2013 aku menerima ijazah pertamaku ditemani kakak  dan adik aku..  Alhamdulillah.. mudah-mudahan perjalanan hidup kita dipermudahkan selepas ini.. di dunia dan akhirat.. amin..

1 comment:

CUKUPLAH JADI DODOH! Kau ADA BANYAK pilihan Tapi kenapa kau pilih untuk jadi bodoh? Sanggup perbodohkan diri untuk seorang si bodoh San...