Tuesday 12 June 2012

Ermmm... da lame jugak aku x jenguk kat cn... kesian blogaku huhuhu.. nak bt macm mane... sem ne ler aku bru wase penangan jd student. slame ne macm relek jer...x tensyen langsung hahaha( berlagak) :)
So, Alhamdulillah... syukur kpd Allah SWT coz bagi aku peluang bernafas hingga ke hari ne genap usiaku 25 tahun... masih beri aku kesempatan untuk memperbaiki kesilapan dan menjadi seorang manusia yang lebih baik pada masa akn datang, insyaallah... dan pada ibu yang mengandung dan membesarkan aku, terima kasih... sesungguhnya aku benar-benar menghargainya. Pada ayah, terima kasih atas kasih yang melimpah kau curahkan... Pengorbanan, kasih sayang dan segala-gala yang ayah dan ibu berikan takkan mungkin mampu aku membayarnya walau dengan seluruh isi dunia... Ya Allah, aku bersyukur atas anugerah ibu bapa, keluarga , saudara sahabat ilmu dan segala nikmat yang engkau berikan padaku... aku akan cuba sedaya upayaku untuk  menjadi hamba yang lebih baik... insyaallah...

No comments:

Post a Comment

CUKUPLAH JADI DODOH! Kau ADA BANYAK pilihan Tapi kenapa kau pilih untuk jadi bodoh? Sanggup perbodohkan diri untuk seorang si bodoh San...